Vår gästbok
(29)
| (18) Jenny Tuesday, 28 July 2009 11:06:05 |
Hallå fam Lundström - Hultin
Kanon fin hemsida de har du gjort bra syster (du oxå Erik ;-)
Kanon fin hemsida de har du gjort bra syster (du oxå Erik ;-)
Åjooo!
Pia skämmes, men är lycklig nu när jag förklarat!
Jag är helt värdelös på att kolla mailen, men ska bättra mig! Såg även att jag fått en dopinbjudan via mail. Tänk vad pinigt att inte dyka upp på ett dop av Melwins första kusinbarn! Men annars var det mest reklam och annant dravel, fniss!
Ingen slalombacke i helgen för er? Vi var där ett par timmar både lördag och idag, men man vill ju gärna ha sooool nu!
/ Pia
Pia skämmes, men är lycklig nu när jag förklarat!
Jag är helt värdelös på att kolla mailen, men ska bättra mig! Såg även att jag fått en dopinbjudan via mail. Tänk vad pinigt att inte dyka upp på ett dop av Melwins första kusinbarn! Men annars var det mest reklam och annant dravel, fniss!
Ingen slalombacke i helgen för er? Vi var där ett par timmar både lördag och idag, men man vill ju gärna ha sooool nu!
/ Pia
Hej Annelie!!
Jisses va pinsamt!! Du måste tro jag är JÄTTESTROPPIG då jag inte tackade för bilden när vi möttes i backen! Skämmes gör jag men det har sin förklaring, tro mig...Är så sällan inne på min mail. All datatid går till bloggen! Fniss! Hade 59 nya (!) meddelanden nu när jag öppnade för en gångs skull. Använder mig mest av makens mail för att spara tid då jag ändå är inne på hans användare.
Tack IGEN!!
Jisses va pinsamt!! Du måste tro jag är JÄTTESTROPPIG då jag inte tackade för bilden när vi möttes i backen! Skämmes gör jag men det har sin förklaring, tro mig...Är så sällan inne på min mail. All datatid går till bloggen! Fniss! Hade 59 nya (!) meddelanden nu när jag öppnade för en gångs skull. Använder mig mest av makens mail för att spara tid då jag ändå är inne på hans användare.
Tack IGEN!!
Hej tjejen!
Åhh...va Moa har blivit stor. Vi springer ju på varandra ibland du och jag. Babysången var en mysig tid. Trallar ibland på sångerna vi fick lära oss. Tack för inlägget i gästboken och din omtanke.
Ha en trevlig helg / Pia
Åhh...va Moa har blivit stor. Vi springer ju på varandra ibland du och jag. Babysången var en mysig tid. Trallar ibland på sångerna vi fick lära oss. Tack för inlägget i gästboken och din omtanke.
Ha en trevlig helg / Pia
Hej! Vad kul att du skrev ett inlägg så jag kunde hitta din sida också!! Det är alltid roligt med nya boxersidor. Och partisk måste väl sidan vara ;-). Det är svårt att hålla sig när man skriver om det käraste man har =)
Moa i backen
Arkiv
- november 2013
- augusti 2013
- juli 2013
- april 2013
- mars 2013
- februari 2013
- januari 2013
- december 2012
- november 2012
- oktober 2012
- september 2012
- augusti 2012
- juli 2012
- juni 2012
- maj 2012
- april 2012
- mars 2012
- februari 2012
- januari 2012
- december 2011
- november 2011
- oktober 2011
- september 2011
- augusti 2011
- juli 2011
- juni 2011
- maj 2011
- april 2011
- mars 2011
- februari 2011
- januari 2011
- december 2010
- november 2010
- oktober 2010
- september 2010
- augusti 2010
- juli 2010
- juni 2010
- maj 2010
- april 2010
- mars 2010
- februari 2010
- januari 2010
- december 2009
- november 2009
- oktober 2009
- september 2009
- augusti 2009
- juli 2009
- juni 2009
- maj 2009
- april 2009
- mars 2009
- februari 2009
- januari 2009
- december 2008
- november 2008
- oktober 2008
- september 2008
- augusti 2008
- juli 2008
- juni 2008
- maj 2008


Kommenterat