Annelie

Moa är inne i den perioden då kompisar är viktigtaste av allt. Varenda eviga minut vill hon vara med en eller flera av sina kompisar och är inte dom tillgängliga så hittar hon nya. Idag när jag och tjejerna var på badhuset (eftersom det tyvärr regnar ute) så hittade hon snabbt en kompis. Jag hann höra en snabb introduktion av namn och därefter var leken i full gång. Barn är härliga, man kan inte säga det för många gånger. Självklart var inte kompiskvoten fylld när vi kom hem så då drog hon vidare till nästa kompis. Kort därefter ringde telefonen och en övernattning var ett faktum. Man får väl vara glad att ens barn har kompisar men när ska barnen ha tid med sina föräldrar. Jaja man får väl vara glad att man uppfostrat en gotjej som många tycker om och vill vara med. :wub:

kompis

Vem slog av värmen och släckte solen? Det var ju så varmt och skönt. Jag vill bada!!!!!! Får väl titta på bilder så länge tills solen behagar komma tillbaka. :dizzy:

bad1 bad2 bad3

Nu är familjen samlad igen efter ett evigt farande fram och tillbaka. Såå skönt att vara hemma allihopa! :biggrin: Moa hade skrivit en sång till mig och Erik när vi var borta. Snacka om att man blir alldels varm i hjärtat när jag fick höra sången. Våran go Moa! :wub:

sang

Då var det dax igen. Nu reser jag vidare norrut för att samla ihop barnen, tvåbenta som fyrbent. Jag längtar så tills jag får träffa dom. Tyvärr blir jag ensam på min resa eftersom Erik måste jobba. :cwy: Men som tur är så träffas vi allihopa snart igen, och som Moa brukar säga då ska vi STORpussas och kramas. Myyyysfaktor på högnivå! :wub:

unge2

unge1

Ps. Om ni inte visste det så ÄLSKAR jag min familj! Ds :heart:

Som ett komplement till de bilder som Annelie har lagt ut och som säkerligen kommer att få sällskap mer fler bilder så kommer här hotellets egen videotour-film.

Det är väl rätt så uppenbart att stället överträffar det mesta. :w00t:

Sugen på att boka ett rum eller en svit? Läs mer på deras hemsida.

Lite dåligt med uppdateringar på bloggen är det nog många som tycker. Men just nu är det väldigt mycket. Har precis kommit hem från en underbar semester med min älskade sambo. Att resan dessutom var för att fira de framgångar Erik har haft tillsammans med de andra på Dimes gör att det känns ännu bättre. Tänk er ett stort lyxhotell där allt är betalt. Lägg även till en strålande sol och som sagt supermysigt sällskap iform av sambon. En underbar omgivning av vackra blommor och palmer. Kan inte bli bättre. Jösses vad vi har ätit….och druckit! Vi har blivit så uppassade så det är inte klokt. Tror jag har provat varenda drink i drinklistan. Hur smarrigt som helst! Luncherna har intagits i vattenfallsmiljö. Sååå svårt att beskriva men så otroligt härligt. Jag bjuder på några bilder istället! En bild säger mer än tusen ord. Håll till godo! :biggrin:

turkiet1

turkiet8 turkiet6 turkiet7

turkiet4

turkiet3 turkiet9 turkiet5