Annelie

När jag ikväll surfade runt i bloggosfären besökte jag den Krutrutska bloggen och vem möter min blick…. min ängla-Loke. Just nu rinner tårarna. Jag saknar honom sååå. Tack snälla Lisa för att jag fick se dessa bilder. Guld värt!

Idag har vi varit och visat upp oss i utställningsringen.  Gick riktigt skapligt för att vara nybörjare. Grimmen stod fint och visade tänderna för domaren som han aldrig gjort annat, sprang som en liten gud (om dom nu kan springa). Det hela slutade med Bir valp och Hp. Superfin kritik. Återkommer imorgon med kritiken och bilder. Nu ska jag och Grimmsen slänga oss i soffan och softa hela kvällen. Kostar på att ligga på topp! :cool:

Födelsedagskvällen blev inte speciellt lång. En sömnlös natt gav sig till känna precis när herrarna skulle köra stafett. Jag hade krupit ihop i soffan under filten eftersom jag frös som bara den. Mysborbjörn värmde en frusen matte. Tänk att han som är så stor (43 kg) kan bli så liten och så otroligt varm. Husse kom också och gjorde oss sällskap. Hur mysigt som helst. Herrarna hade precis börjat åka och då gick ridån ner för födelsedagsbarnen. God natt och sov så gott!  Kuligt att killarna fick ta guldmedalj och tur för mig att man kunde se reprisen dagen efter. :blush:

Joo, det är min födelsedag! Erik har lagat en supergod middag och fixat tårta. Så snart ska vi frossa i godsaker. Tack alla för fina gratulationer, presenter och blommor! :wub:

Hipp hipp hurra på min egen födelsedag! :biggrin:

Efter att tjejerna har gått och lagt sig, är det min stund med grabbarna. Pga det kalla vädret blev träningsplatsen för kvällen vardagsrummet. Mina grabbar är så duktiga. Bores kontakt är underbar. Vi får se om mitt mål håller dvs att vi ska ut och tävla i maj. Får se vad coachen säger nästa helg. Viktigt att ha ett mål att kämpa för. Med Gimmsen blir det nog igen tävling i år men dock massor av träning. Längtar tills vi kan komma ut i skogen för att lägga spår. Längtar till våren! :w00t:

Idag har vi haft tvättstuga. Inte det roligaste som finns men nödvändigt ont. För att göra det hela lite roligare tog jag med mig en stor påse belöning och en klicker. Gimmsen hängde gärna på när matte ska ut på äventyr. Medans tvättmaskinen jobbade tränade jag med Microfisen. Perfekt ställe och varmt och skönt! Tror jag måste boka tvättstugan lite oftare! Bore isbjörn fick ett träningspass ute i kylan. Honom kan man träna med ute i ur och skur. En riktig viking! :wink:

Utställningen till helgen närmar sig med stormsteg. Känner att jag håller på att få lite ångest. Utställning och jag går inte ihop. Kanske för att jag inte känner mig säker på vad som förväntas av mig. Tänk om jag förstör för min fina lilla hund? Nää, fy vad har jag gett mig in i?  :sick: