Annelie

Herre jösses så mycket det finns att göra! Eftersom jag verkar tycka att det inte räcker har jag dragit igång projekt ”göra om Moas rum!. Ja, jag vet att det snart är jul men……….. Tanken är att Ida ska ta över Moas säng som är en dagbädd med toppen förvaring. Moa ska få en variant på loftsäng. Våran lilla Speeda ligger fortfarande i spjälsängen och kan vilken dag som helst komma på att hon kan klättra ur. Skona världen! Så det var bara för pappan och mamman att sätta igång med rumsprojektet. För min egen del tycker jag det är väldigt roligt men dygnets 24 timmar räcker inte riktig till. Så nu blandas spacklande, målande, tapetserande med hundträning, körningar till träningar, lek med fröknarna guldhårig, läxläsning och allt annat som hör vardagen till. Sova får jag göra en annan gång! Livet är härligt! Fullt ös totalt medvetslös!!!! :w00t:

Många minnen väcks till liv när man hör denna låt, både bra och dåliga. Kvällar på Oliver?, shakande på dansgolvet tills man nästan svimmade, flirtandet som blev till ett spel, korta tröjor och skinnkjolar i 30 graders kyla. Mycket skratt och en hel del dumheter!  Men inget jag ångrar! Kuliga tider men dom får stanna som minnen och ska inte väckas till liv. Been there, done that! :cool:

Nu kan jag och mina vänner i vårdhundsprojektet titulera oss TV kändis. Skämt åsido! Mittnytt var och intervjuade oss i teamet. Rätt lama frågor om jag får tycka och det gör jag så gärna. Men det blev väl rätt bra trots allt!  Se och njut av våran sekund i rampljuset!  :cool:

Vad gör man när sambon är i Norrbotten och det är valpkurs i Sundsvall. Jo, då kliver vännen i nöden fram. Vännen i det här fallet är bästisen Lena. Stort tack Lena! Du är guld värd! Att sedan Grimmen gick som en stjärna gör det ju inte sämre. Vilken kontakt! Jag går bara omkring och njuter. Trots störning av hundar och människor som går kors och tvärs så håller han fokus på uppgiften. Så stolt över min lilla randiga kille! Mattes hjärta! :wub:

kurs

Äntligen är hon här, Solen! Vilken engergikick man får efter allt regnande! Idag ska jag bara njuta! :biggrin:

solen

Ps. Idag skickar vi massor av grattiskramar till min mamma som fyller år . Hoppas att du får en härlig födelsedag! :heart: Ds

Idag har det varit en lång men rolig dag. Har föreläst i två omgångar, en på fm och en på em. Ca 40 personer per föreläsning har lyssnat på lilla mig och sett när Ronja (våran blivande vårdhund) har visat sina talanger. Väldigt lyckat. Tänk att en hund kan locka fram så mycket skratt. Hur roligt som helst! Att jag sedan gillar att stå och prata inför folk gör ju inte det hela sämre. Nu kan den som vill även läsa artikeln om vårat projekt på jobbet i våran tidning. Min och övriga teamets sekund i rampljuset fortsätter! :biggrin: